Повернення товару

Повернення товару неналежної якості протягом 14 днів.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту і упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.

 

Для повернення товару необхідно попередньо зателефонує нашими менеджерами, озвучити причину і узгодити спосіб повернення. Після узгодження з менеджером Ви можете повернути товар в такий спосіб:

 

Товар можна повернути за адресою м. Київ, вул. Милославська, 23, а також необхідно надати:

  • Чек на товар - Вам необхідно надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або документ, що засвідчує особистість.
  • Очікувати повернення грошей співробітник огляне товар на предмет експлуатації і озвучить термін повернення грошей (до 7 банківських днів).

 

Через кур'єрську службу доставки:

  • Надішліть нам товар - Підготуйте товар, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної. Товар для повернення підготувати для пересилання через кур'єрську службу. Оплата доставки товару за рахунок відправника (Покупця).
  • Повідомте нам, що Ви здійснили повернення - Зв'яжіться з нами по телефону, повідомте номер експрес накладної кур'єрської служби. Переміщення відправленого товару Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  • Чекайте повернення грошей - наш співробітник огляне товар на предмет експлуатації та зв'яжеться з Вами для узгодження термінів і способу повернення грошей. Термін повернення грошей не перевищує 7 банківських дня, з моменту отримання повернення нашим співробітником від перевізника.

 

Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи - підприємця.

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи - підприємця (далі - ФОП) можливий за адресою м. Київ, вул. Милославська, 23 або дистанційно в розподільному центрі через компанію-перевізника «Нова Пошта».

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не ставитися до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.

 

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення грошових коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

 

З питань повернення товару звертайтесь за електронною адресою:

info@nagaev.com.ua

або за телефонами:

+38 093 04-04-888

Ви можете звернутися до наших експертів за допомогою